2013. március 5., kedd

Essence Sun Kissed

Nyár,napfény,csillogás mi is juthatna más az eszünkbe ha napsütésről van szó.Ezt tükrözi az Essence ÚJ Trendkiadása a Sun Kissed Trendkiadás.Az arany,a tengerkék,a narancs,a bordó mind mind a naplemente színei ötvözik magukban.Én nekem ez  a trendkiadás nagyon bejön mert szeretem ezeket a színeket és nekem is a nyarat, és a naplementét idézi.Tehát NYÁRRA ÉS NAPSÜTÉSRE FEL!!
Most nézzük a termékeket:

Krémes Állagú Szemhéjfestékek bordó,arany,és tengerkék színben:
01 hello summer! 02 my sunny side 03 sunset paradise




Vízálló Szemceruzák 2 színben narancs és kék
01 hello summer! 02 susnet paradise



Ajakrúzsok 2 színben narancs és bordó
01 soak up the sun 02 hello summer!




Folyékony Arcpirosító 2 színben kapható bordó és világos rózsaszín árnyalatokban
01 soak up the sun 02 hello summer!






Csillogó Púder
01 sunset beauty







Körömlakkok 4 színben kapható bordó,tengerkék,narancs,és arany árnyalatokban
01 soak up the sun 02 hello summer! 03 my sunny side 04 sunset paradise








Csillogó Testpermet
01 suntimes here,suntimes there







Arctörlő kendők
01 sun is where you are!





AZ ESSENCE SUN KISSED Trendkiadása március-április környékén található meg a Drogériákban,Magyarországi megjelenésről még nem tudok de ha lesz akkor azonnal kiírom,nekem ez a trendkiadás nagyon bejön úgy ahogy van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése